ستوديو كورة بلس | عمر عبدالله: البطولة بتنادي الأهلي؟ كدة كدة هو بطل.. ودا اللي بيقوله سكربت الكورة محمود نبيل 3 سنوات ago ستوديو كورة بلس | عمر عبدالله: البطولة بتنادي الأهلي؟ كدة كدة هو بطل.. ودا اللي بيقوله سكربت الكورة للاشتراك بقناة كورة بلس: …