بالأسباب.. ليه وإزاي جوزيه جوميز يتحمل أكبر جزء من خسارة الزمالك أمام الجونة محمود نبيل سنتين ago “بتلعب عبدالله السعيد ليه؟” أحمد الجوهري: بالأسباب.. ليه وإزاي جوزيه جوميز يتحمل أكبر جزء من خسارة الزمالك أمام الجونة! ستوديو كورة …