طارق السعيد: عندك مشكلة تعوم وتاخد ضربة جزاء؟ أنا وسيد عبدالحفيظ.. وأبوتريكة شيخ وعملها محمود نبيل سنتين ago طارق السعيد: عندك مشكلة تعوم وتاخد ضربة جزاء؟ أنا وسيد عبدالحفيظ.. وأبوتريكة شيخ وعملها الحلقة السادسة من بودكاست كارت أحمر مع …