عبدالله السعيد مظلوم في الزمالك.. ليه وإزاي؟ محمود نبيل سنتين ago محمود شاكر: عبدالله السعيد مظلوم في الزمالك.. ليه وإزاي؟ ستوديو كورة بلس | برعاية Royal House Language School للاشتراك بقناة كورة بلس: للمزيد تابعونا على: #كورة_بلس #متفوتش_لعبة #sports