محمد جمال عن خسارة الأهلي من بيراميدز: لاعيبة مش قادرة واللي كان جعان كورة وكولر منحه الفرصة خذله محمود نبيل 3 سنوات ago محمد جمال عن خسارة الأهلي من بيراميدز: لاعيبة مش قادرة واللي كان جعان كورة وكولر منحه الفرصة خذله ستوديو كورة بلس للاشتراك بقناة كورة بلس: للمزيد تابعونا على: #كورة_بلس #متفوتش_لعبة #sports