أحمد الجوهري: الزمالك عاد من مباراة المريخ بنقطة لجماهيره واللاعيبة مش حاسه بالمشكلة محمود نبيل 3 سنوات ago ستوديو كورة بلس | أحمد الجوهري: الزمالك عاد من مباراة المريخ بنقطة لجماهيره واللاعيبة مش حاسه بالمشكلة للاشتراك بقناة كورة بلس: للمزيد تابعونا على: #كورة_بلس #متفوتش_لعبة #sports