بعد هزيمة الأهلي أمام طلائع الجيش ❌تصريحات لسواريش ومهند لاشين وأحمد سمير 🗣️ #بيقولوا محمود نبيل 4 سنوات ago بعد هزيمة الأهلي أمام طلائع الجيش ❌ تصريحات لسواريش ومهند لاشين وأحمد سمير 🗣️ #بيقولوا للاشتراك بقناة كورة بلس: للمزيد تابعونا على: #كورة_بلس #متفوتش_لعبة #sports