koralyze| بن شرقي هيكون “نجم” الأهلي مع فيشر.. وده اللي تريزيجيه عمله علشان يسجل في مرمى سيراميكا محمود نبيل 9 أشهر ago بن شرقي هيكون “نجم” الأهلي مع فيشر.. وده اللي تريزيجيه عمله علشان يسجل في مرمى سيراميكا كليوباترا R2 🦅 koralyze| مع محمد داود🎙️ للاشتراك بقناة كورة بلس: للمزيد تابعونا على: #كورة_بلس #متفوتش_لعبة #sports