إسماعيل يوسف: زيزو لو قال رايح الأهلي وهو في الزمالك هقول تعظيم سلام.. والنفسنة على حسام حسن عيب! 🤯 محمود نبيل 9 أشهر ago إسماعيل يوسف: زيزو لو قال رايح الأهلي وهو في الزمالك هقول تعظيم سلام.. والنفسنة على حسام حسن عيب! 🤯 بودكاست ضغط عالي مع أحمد كانو 🎙️ للاشتراك بقناة كورة بلس: للمزيد تابعونا على: #كورة_بلس #متفوتش_لعبة #sports