“كان فاكرني راجل وقولتله مش هبيعلك اللاعب عشان أنا بنت”.. محمود نبيل 10 أشهر ago “كان فاكرني راجل وقولتله مش هبيعلك اللاعب عشان أنا بنت”.. وكيلة اللاعبين نور العيسوي وموقف غريب مع أحد رؤساء الأندية 🙄 بودكاست ضغط عالي مع أحمد كانو 🎙️ للاشتراك بقناة كورة بلس: للمزيد تابعونا على: #كورة_بلس #متفوتش_لعبة #sports