بدايتي في الإسماعيلي كان فيها “عك وظلم” وعيطت بسبب اللي حصلي محمود نبيل 11 شهر ago بدايتي في الإسماعيلي كان فيها “عك وظلم” وعيطت بسبب اللي حصلي.. أحمد هاني لاعب سيراميكا يكشف لأول مرة 🤯 بودكاست ضغط عالي 🎙️ للاشتراك بقناة كورة بلس: للمزيد تابعونا على: #كورة_بلس #متفوتش_لعبة #sports