reel 4محمد بسام يكشف لأول مرة: بنسبة 99% كنت في الأهلي بعد إصابة الشناوي.. وده سبب فشل الصفقة!! 🧐 محمود نبيل 12 شهر ago محمد بسام يكشف لأول مرة: بنسبة 99% كنت في الأهلي بعد إصابة الشناوي.. وده سبب فشل الصفقة!! 🧐 بودكاست ضغط عالي مع أحمد كانو 🎙️ للاشتراك بقناة كورة بلس: للمزيد تابعونا على: #كورة_بلس #متفوتش_لعبة #sports