سيراميكا فاتح بابه لـ الأهلي؟ بسام: لو لاعب انتقل من الزمالك للسيتي ورجع الأهلي هيقولك “كوبري” 🤯 محمود نبيل 12 شهر ago سيراميكا كليوباترا فاتح بابه لـ الأهلي؟.. محمد بسام: لو لاعب انتقل من الزمالك لمانشستر سيتي ورجع الأهلي هيقولك “كوبري” 🤯 بودكاست ضغط عالي مع أحمد كانو 🎙️ للاشتراك بقناة كورة بلس: للمزيد تابعونا على: #كورة_بلس #متفوتش_لعبة #sports