شاركها فيسبوك تويتر لينكدإن بينتيريست البريد الإلكتروني والله ما فيها حاجة يا كابتن.. رد فعل إمام عاشور على تدخله مع رمضان صبحي في مباراة الزمالك وبيراميدز للاشتراك بقناة كورة بلس: … #رمضان #عاشور #مباراة إمام الزمالك تدخله حاجة رد صبحي على فعل في فيها كابتن ما مع والله وبيراميدز يا